2016-03-24 678

Progimnazijos pedagogai ieško metodų, kurių pagalba idėjas ir gerąją patirtį paverstų realybe savoje progimnazijoje: nuo klasės iki bendruomenės lygmens…

Pedagogai per mokinių pavasario atostogas laiko neleido veltui. Ši savaitė buvo skirta tobulėti. Lankydamiesi privačioje Vilniaus „Šiaurės licėjaus” mokykloje, įsteigtoje leidyklos „Šviesa“ iniciatyva, susipažino su aplinka, kurioje taikomas šiaurietiškas ugdymo modelis, remiamasi gerąja Suomijos mokyklų patirtimi. Licėjaus direktorė Jovita Starkutė mielai pristatė mokyklos pagrindines veiklos kryptis, nuoširdžiai dalinosi patirtimi, džiaugėsi partneryste, bendradarbiavimu ir atvirumu kaitai. Akcentavo, kad mokyklai labai svarbus yra vertybių sistemos ugdymas, šeimos vaidmuo, tėvų įsitraukimas.

Didžiausias dėmesys licėjuje skiriamas individualiems kiekvieno vaiko poreikiams ir integruotiems mokymo dalykams, bendradarbiavimo įgūdžių stiprinimui, neapsiribojimu mokymusi tarp mokyklos sienų. Licėjuje mokiniai ir mokytojai dirba be įprastų skambučių, klasėje dirba mokytojas ir mokytojo padėjėjas, ugdymas tęsiasi visus dvylika mėnesių. Dėkojame licėjaus direktorei Jovitai Starkutei už šiltą priėmimą.

Džiaugiamės, kad mūsų progimnazijos bendruomenė – besimokanti bendruomenė, kuriai svarbu bendruomenės nario asmenybės branda, pasitikėjimas, geras mikroklimatas, bendruomeniškumas, ugdymosi aplinkų įvairovė.

Danguolė Kviliūnienė,
Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos mokytoja metodininkė

Tvarkaraščiai

Pamokų laikas

1. 8.00    –   8.45
2. 8.55    –   9.40
3. 9.50    –   10.35
4. 10.55  –   11.40
5. 12.00  –   12.45
6. 12.55  –   13.40
7. 13.50  –   14.35

Virtuali kelionė

Mokytojų svetainės