Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Alfonso Lipniūno progimnazijoje vyko nuotolinė respublikinė metodinė praktinė konferencija „Kūrybiškas kelias į verslumą ir finansinį raštingumą“

Paskelbta: 2022-06-15
Peržiūros: 365
Kategorija: Renginiai

Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija kartu su partneriais - Vytauto Didžiojo universiteto ekonomikos ir vadybos fakultetu, finansinio raštingumo ir verslumo ugdymo organizacija „Lietuvos Junior Achievement“, Panevėžio švietimo centru - organizavo respublikinę metodinę praktinę konferenciją „Kūrybiškas kelias į verslumą ir finansinį raštingumą“. Konferencijos tikslas - stiprinti finansinio raštingumo ir verslumo dalykines ir didaktines kompetencijas, pristatyti inovatyvias finansinio raštingumo veiklas, jų organizavimo metodikas, skleisti patirtį.

Tai jau trečioji progimnazijos organizuota patirties dalybų konferencija. Konferencijos dalyviai diskutavo aktualiomis finansinio raštingumo ir verslumo temomis: „Vaikų finansinio raštingumo matavimo ypatumai ir nauda mokymo procese“, „Ar jau esame pasiruošę, kad mokinių finansinio raštingumo rezultatai gerėtų?“, „Finansinė ir ekonominė socializacija šeimoje ir mokykloje: kaip tai gali padėti mokymo procese?“, „Priklausomybė nuo pinigų. Kokią patirtį perduodame vaikams?“, „Kaip mokytis finansų ir verslumo žaidžiant?“, „Ar dirbtinis intelektas sprendžia maisto švaistymo problemą?“, „Kaip įdarbinti savo laisvą laiką?“, „Leisk vaikui išleisti visas savo santaupas“, „Kūryba, tvarumas ir finansinis raštingumas dailės technologijų pamokose“, „Elektros kainos pokytis“, „Iš kur atsiranda pinigai?“, „Verslumas ir kūrybiškumas pradinėse klasėse“, „5 būdai, kaip sudominti vaikus kalbėti apie finansinį raštingumą“, „Kaip su mokiniais kalbėti apie mokesčius?“.

Kartais žmonės nori žengti būtinai tik didelį žingsnį, jam vis ruošiasi, bet kažkodėl taip ir lieka vietoje... Tie, kas mėgsta mažus žingsnelius, tuo tarpu jau būna toli nuėję... Džiaugiamės, kad konferencijos dalyviai mažais žingsneliais keliavo į didelius tikslus.

Danguolė Kviliūnienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė