Tvarkaraščiai
PAMOKŲ LAIKAS NUO 2022-05-04

1. 8.00–8.35 val.
2. 8.55–9.30 val.
3. 9.50–10.25 val.
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams
4. 10.55–11.30 val.
5. 12.00–12.35 val.

1. 8.00–8.45 val.
2. 8.55–9.40 val.
3. 9.50–10.35 val.
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams
4. 10.55–11.40 val
5. 12.00–12.45 val.

0. 8.00–8.45 val.
1. 8.55–9.40 val.
2. 9.50–10.35 val.
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams
3. 10.55–11.40 val.
Pietų pertrauka 5-8 klasių mokiniams
4. 12.00–12.45 val.
5. 12.55–13.40 val.
6. 13.50–14.35 val.
7. 14.45–15.30 val.


Susitikimas su Juozo Miltinio dramos teatro aktore Kamile Galkute

Paskelbta: 2022-05-16
Peržiūros: 116
Kategorija: Veiklos

5b klasės mokiniai susitiko su Miltinio dramos teatro aktore Kamile Galkute. Ji pravedė mokiniams edukacinį užsiėmimą „Kurti gali visi“. Tai interaktyvus edukacinis užsiėmimas, kurio metu moksleiviams buvo pateikti teoriniai ir praktiniai kūrybiškumo lavinimo pavyzdžiai. Svarbiausias užsiėmimo tikslas – padėti mokiniams suprasti vaizduotės svarbą, paneigti mitą, kad kūrybai būtinai reikalingas įkvėpimas ir patvirtinti teiginį, jog kurti gali visi. Užsiėmime vaikai diskutavo, atsakė į klausimus ir kartu su profesionalia aktore išsiaiškino, ko reikia, norint sukurti vaidmenį bei kokie įgūdžiai yra reikalingi, norint būti kūrėju. Įsigilinus į teorinius aktoriaus įgūdžių lavinimo aspektus ir išanalizavus konkrečius sėkmingų kūrėjų pavyzdžius bei metodus, vaikai visa tai galėjo įtvirtinti praktiškai, leidžiantis į aktorinius žaidimus, skirtus lavinti: dėmesingumą (susikaupimas, dėmesys aplinkiniams, sau, erdvei), kūno ir balso paruošimą (balsui nukreipti, kūnui lavinti) bei vaizduotę. Taip jie ne tik išsiaiškino, kas reikalinga kūrėjui, bet ir patys išbandė kūrybiškumą skatinančius žaidimus, kurie padrąsino pasitikėti savimi ir leido suprasti, kad kurti gali visi. Mokiniai buvo supažindinti su aktoriaus profesija, joje reikalingais vaizduotės įgūdžiais, sėkmingais jų taikymo pavyzdžiais.

5b klasės auklėtoja Rita Rapšienė