Tvarkaraščiai
PAMOKŲ LAIKAS NUO 2022-09-01
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Sveikiname finansinio raštingumo stiprinimo projekto konkurso „Aš – problemų sprendėjas“ 1 vietos nugalėtojus: 4b klasės mokinius!

Paskelbta: 2021-06-04
Peržiūros: 207
Kategorija: Pasiekimai

FINANSINIO RAŠTINGUMO KONKURSO „AŠ - PROBLEMOS SPRENDĖJAS" NUGALĖTOJAI

  1. Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija, mokytoja Danguolė Kviliūnienė.

  2. Kauno r. Raudondvario Anelės ir Augustino Kriauzų pradinė mokykla, mokytoja Sabina Šulskienė.
  3. Vilniaus r. Pagirių „Pelėdžiuko“ vaikų darželis, mokytoja Lina Antanėnienė.
  4. Vilniaus Žaliakalnio darželis-mokykla, mokytoja Euredyta Damarackienė.
  5. Kėdainių r. Šėtos gimnazija, mokytoja Zinaida Kleivienė.
  6. Kupiškio Povilo Matulionio progimnazija, mokytoja Diana Marmokienė.

4b klasės mokiniai ir mokytoja Danguolė Kviliūnienė dalyvavo Lietuvos Junior Achievement finansinio raštingumo stiprinimo projekto konkurse „Aš – problemų sprendėjas“ ir laimėjo 1 vietą!

Ketvirtokai visus metus dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose apie finansinį raštingumą, kūrė verslo idėjas, svajonių žemėlapius, rengė verslo planų įgyvendinimo žingsnius, skaičiavo pelną bei išlaidas. 4b klasės mokiniai, jau žino, kas yra pinigai ir kaip jie uždirbami bei taupomi, kuo skiriasi poreikiai ir norai bei kodėl svarbu dalintis su mažiau turinčiaisiais.

Konkurse dalyvavo visi mokiniai. Užduotis buvo pristatyti prekę ar paslaugą, kuri padėtų išspręsti konkrečią problemą ar iššūkį realiame gyvenime.

Ketvirtokai kėlė problemas, ieškojo sprendimo būdų, kaip tas problemas išspręsti, kokį produktą ar paslaugą problemos išsprendimui sukurti, apskaičiavo išlaidas prekei ar paslaugai pagaminti.

Daugiausia taškų surinko 4b klasės mokinės IEVOS ANSKINAITĖS verslo idėja „Šunų viešbutis“.

Kviečiame susipažinti su verslo idėja „Šunų viešbutis“ ir naudotis paslaugomis!

Dėkojame Amerikiečių plikųjų terjerų veislynui "Mažasis Princas" už šunelio Uno nuotrauką.

Nugalėtojams keliauja prizai po dvi išmanias taupykles ir Lietuvos Junior Achievement kuprinę metodinei medžiagai susidėti.

Plačiau skaitykite: https://www.svietimonaujienos.lt/finansinis-rastingumas-pradinukams-kiek-kainuoja-atidaryti-sunu-viesbuti-arba-kokia-alga-reiktu-moketi-zaislu-parduotuves-direktoriui/