Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Projekto „Sveikos gyvensenos skatinimas Panevėžio mieste“ neuroedukacijos užsiėmimas „Emocijų atpažinimas ir jų valdymas“

Paskelbta: 2018-12-12
Peržiūros: 723
Kategorija: Renginiai

Gruodžio 11 d. projekto „Sveikos gyvensenos skatinimas Panevėžio mieste“ neuroedukacijos užsiėmimą „Emocijų atpažinimas ir jų valdymas“ progimnazijos 2b klasės mokiniams vedė neuroedukatorė Rėda Grigaitienė.

Užsiėmimo metu 2b klasės mokiniai mokėsi geriau suprasti realybę, įvardinti savo patirtį, gauti naujų idėjų ir patirčių. Diskusijų metu visi jautėsi laisvai dalindamiesi savo emocijomis, ką galvoja, kaip jaučiasi. Artėjant gražiausioms metų šventėms naudinga buvo diskutuoti apie dovanų vertę. Ar smagu gauti dovanas? Ar patys jas dovanojame kitiems, o gal tik norime gauti? Antroje užsiėmimo dalyje tuos pačius dalykus (ką galvoja, kaip jaučiasi, ko nori) perteikė popieriaus lape panaudojant meninės raiškos kalbą, dailės terapiją. Mokiniams puikiai sekėsi dirbti grupėje, išgirsti šalią esantį, dovanojant dovaną pagalvoti apie visus komandos dalyvius. Supratome, kad labai svarbu ne tik kažką gauti iš artimųjų, draugų, šeimos narių, bet ir patys privalome kažką duoti.

Užsiėmimo tikslas – suformuoti pozityvius elgsenos pokyčius.

Mokytoja Danguolė Kviliūnienė