Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Lapkričio 20 d. 4a klasės mokiniai, panaudodami Kultūros paso lėšas, dalyvavo pasipriešinimo sovietinei okupacijai ir Sąjūdžio muziejuje edukacinėje programoje „Kaip augalai pasaulį užkariavo.“
Senajame pasaulėvaizdyje žmogaus santykis su gamta labai glaudus: žmogus neskiria savęs iš gamtinės aplinkos, jis jaučia sakralinį ryšį su gamtos objektais. Ilgaamžės kultūros raidoje keitėsi senovės lietuvių pasaulėvaizdis. Edukacinė programa paskatino pažvelgti į supantį augalų pasaulį kitomis akimis.
Mokiniai edukacinėje programoje aiškinosi gamtos paslaptis; stengėsi pažinti augalus iš sėklų; dalyvavo uoslės lavinimo mankštoje; išmoko nustatyti medžių amžių.
Mokiniai įgijo daug įdomių teorinių ir praktinių žinių.