Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2024-04-26
Peržiūros: 236
Kategorija: Renginiai

Balandžio 25 d. mes, progimnazijos mokytojai ir švietimo pagalbos mokiniui specialistai, keliavome į Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinę mokyklą, kur vyko kolegialaus grįžtamojo ryšio metodinis gerosios patirties sklaidos renginys „Kaip mokyti(s) įdomiau?“. Renginio pradžioje mokyklos direktorė M. Petronytė-Kairienė pasidalijo mintimis, kuo gyvena mokykla šiandien, kalbėjo, kodėl įdomu mokytis šioje mokykloje. Tada pakvietė mus stebėti net penkias M. Karkos pagrindinės mokyklos mokytojų / švietimo pagalbos mokiniui specialistų vedamas 13 klasės pamokas! Anglų kalbos mokytojos V. Kučinskienės pamokoje „CLIL metodika dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais“ susipažinome su dalyko ir kalbos mokymo metodu, atlikdami užduotis metodą išbandėme praktiškai. Psichologė K. Tarutienė ir socialinė pedagogė J. Matiukė pamokoje „Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas. Kas priklauso nuo manęs?“ pristatė priemones, metodus ir jų praktišką pritaikymą įvairiose situacijose, pakvietė į Paslapčių sensorinį kambarį, kur kiekvienas „įveiklinome“ / „įkrovėme“ pačių išsirinktą sėkmės talismaną. Pradinio ugdymo mokytojos M. Medeckienės pamoka „Lietuvių k. pamoka su STEAM veikla „Pagrandukas““ įtraukė mus į patyriminę kūrybinę veiklą: bendradarbiaudami grupėse pagaminome pagranduką, kūrėme pasakojimą ir vieni kitiems jį pristatėme. Mokytojos S. Katauskienė ir L. Leonavičienė pakvietė į integruotą pamoką „Greitos daugybos formulės“. Gerąja patirtimi pasidalijo A. Zimblytė-Blansjaar, pakviesdama mus į kvapų terapiją: čia, naudodamiesi mokytojos pasiūlytomis priemonėmis, galėjome patys pasigaminti muilą, suverti apyrankę ar pasigaminti oro gaiviklį.

Šiuo renginiu buvo siekiama paskatinti pedagogus pasidalinti inovatyviomis idėjomis, metodais ir priemonėmis, ieškoti įvairių įdomių, kūrybiškumą skatinančių veiklų ir metodų bei plėtoti bendradarbiavimo ryšius.

Renginys buvo įdomus ir naudingas. Nuoširdžiai dėkojame M. Karkos pagrindinės mokyklos direktorei Minolei, direktoriaus pavaduotojai ugdymui Ingai už suorganizuotą gerosios patirties sklaidos renginį, šiltą priėmimą, mokytojams ir švietimo pagalbos mokiniui specialistams – už nuoširdų pasidalijimą patirtimis. O mes, progimnazijos mokytojai / švietimo pagalbos mokiniui specialistai, ne vieną pasiūlytą idėją, mintį išbandysime savo darbe.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Ligita