Pritaikymas

Tvarkaraščiai 2024-2025 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Pailgintos dienos grupės auklėtojo(-s) atranka

PDF failas

Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija skelbia atranką visos dienos mokyklos (toliau VDM) pailgintos dienos grupės auklėtojo pareigybei užimti nepilnu darbo krūviu (0,75 etato, 27 val. per savaitę) nuo 2025 m. rugsėjo 1 d. (terminuota darbo sutartis).
Darbo užmokestis: darbo užmokesčio koeficientas (0,8305-0,9353) nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu, atsižvelgiant į kvalifikaciją bei pedagoginį darbo stažą.

Kvalifikaciniai reikalavimai:
1. Turėti aukštąjį, aukštesnįjį, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų, pedagoginį išsilavinimą ir įgijęs pedagogo kvalifikaciją.
2. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688, reikalavimus.
3. Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti problemas.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. Planuoja VDM pailgintos dienos grupės ugdomąją veiklą.
2. Vykdo saugią mokinių priežiūrą VDM pailgintos dienos grupėje; saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą VDM pailgintos dienos grupėje, aktų ir sporto salėje, kitose progimnazijos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt.
3. Organizuoja įvairiapusį mokinių užimtumą, teikia pagalbą jiems atliekant namų darbų užduotis, vykdo kryptingą pažintinę, meninę, sportinę, komunikacinę veiklą, bendradarbiauja su švietimo pagalbos mokiniui specialistais.
4. Atsakingai ir laiku pildo dokumentaciją.

Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
3. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją.
4. Kvalifikacinę kategoriją patvirtinančio dokumento kopiją.
5. Gyvenimo aprašymą.
6. Specialiosios pedagogikos ir psichologijos žinių kurso išklausymo dokumento kopiją.
7. Pretendentas gali pateikti buvusių darbdavių rekomendacijas.

Pretendentai dokumentus siunčia elektroniniu paštu: rastine@lipniuno.panevezys.lm.lt iki 2025 m. birželio 13 d. 15 val.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis. Pokalbis su pakviestais pretendentais numatomas 2025 m. birželio 16 d. Apie laiką pretendentai bus informuojami asmeniškai.

Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos tinklapyje www.alipniunomokykla.lt

Apie atranką galima pasiteirauti: el. p. rastine@lipniuno.panevezys.lm.lt arba tel. +370 650 52493.

Direktorė Vilma Petrulevičienė




Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija

skelbia konkursą direktoriaus pavaduotojo ugdymui 0,25 pareigybei užimti (neterminuota darbo sutartis) nuo 2025 m. rugsėjo 1 d.

PDF failas

Pareiginės algos koeficientas (2,1159-2,1232) nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu.

Pareigybės lygis – A2.

Darbo pobūdis:

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui vadovauja ugdymo procesui, atsako už kokybišką programų vykdymą, užtikrina ugdymo proceso stebėseną, vertina ir analizuoja ugdymo kokybę, mokymosi pagalbos teikimą, rengia statistinių duomenų ataskaitas, bendradarbiauja su vaikais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais progimnazijos bendruomenės nariais. Teikia siūlymus dėl progimnazijos veiklos gerinimo, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje. Geba savarankiškai vykdyti direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas ir kitus progimnazijos direktoriaus pavedimus.

Specialieji reikalavimai:

  1. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. Turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą arba magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;
  3. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;
  4. Būti susipažinusiam su vadybos teorijomis, turėti vadybos pagrindų žinių;
  5. Gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo įstaigos bendruomenės narių santykius;
  6. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti progimnazijos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti;
  7. Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, būti susipažinusiam su dokumentų rengimo tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis;
  8. Gebėti naudotis informacinėmis technologijomis;
  9. Turėti darbo patirties rengiant ir įgyvendinant projektus.

Privalumas: bent vienos Europos Sąjungos šalių kalbų (anglų, vokiečių ar prancūzų) mokėjimas B2 lygiu.

Pagrindinės funkcijos:

  1. Rengia progimnazijos direktoriaus įsakymų projektus, reglamentuojančių dokumentų projektus ir teikia juos tvirtinti direktoriui;
  2. Rengia strateginio plano, metinio veiklos plano projektus, mėnesio veiklos planus ir atsako už jų įgyvendinimą;
  3. Rengia ugdymo planą, kontroliuoja jo įgyvendinimą;
  4. Stebi, analizuoja, vertina ugdymo procesą, rezultatus, informuoja bendruomenę;
  5. Kuruoja neformalųjį švietimą;
  6. Koordinuoja klasių vadovų veiklą;
  7. Kuruoja VDM pailgintos darbo dienos grupę;
  8. Vadovauja Vaiko gerovės komisijai;
  9. Organizuoja mokymosi pagalbą ir specialistų veiklos priežiūrą;
  10. Dalyvauja projektų rengime ir įgyvendinime;
  11. Dalyvauja veiklos kokybės įsivertinime;
  12. Vadovauja darbo grupėms, komisijoms;
  13. Rengia su ugdymu susijusią informaciją viešinimui;
  14. Organizuoja ryšius su bendruomene ir institucijomis;
  15. Teikia pasiūlymus dėl pedagogų pareigybių sąrašo;
  16. Rengia ataskaitas ŠMSM, Švietimo skyriui ir kitoms institucijoms;
  17. Vykdo direktoriaus pavedimus;
  18. Atsiskaito direktoriui, Mokytojų tarybai, Progimnazijos tarybai ne rečiau kaip kartą per pusmetį;
  19. Nesant direktoriaus, atlieka jo funkcijas.

Pretendentas privalo pateikti per VATIS:

  1. Prašymą dalyvauti konkurse;
  2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančius dokumentus;
  3. Gyvenimo aprašymą (CV);
  4. Darbo stažą patvirtinančius dokumentus;
  5. Dokumentus, liudijančius kvalifikacinius reikalavimus (jei turi);
  6. Pretendento anketą (Aprašo 1 priedas);
  7. Gali pateikti buvusių darbdavių rekomendacijas.

Dokumentai teikiami iki 2025 m. birželio 27 d. per VATIS Prašymų teikimo modulį.

Atranka vyks 2025 m. birželio 30 d. – pretendentai bus informuoti asmeniškai.

Asmens duomenų tvarkymas: www.alipniunomokykla.lt

Išsamesnė informacija telefonu +37065052493, el. p. rastine@lipniuno.panevezys.lm.lt

Direktorė Vilma Petrulevičienė