1. | 8.00–8.35 val. |
2. | 8.55–9.30 val. |
3. | 9.50–10.25 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
4. | 10.55–11.30 val. |
5. | 12.00–12.35 val. |
1. | 8.00–8.45 val. |
2. | 8.55–9.40 val. |
3. | 9.50–10.35 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
4. | 10.55–11.40 val |
5. | 12.00–12.45 val. |
0. | 8.00–8.45 val. |
1. | 8.55–9.40 val. |
2. | 9.50–10.35 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
3. | 10.55–11.40 val. |
Pietų pertrauka 5-8 klasių mokiniams |
|
4. | 12.00–12.45 val. |
5. | 12.55–13.40 val. |
6. | 13.50–14.35 val. |
7. | 14.45–15.30 val. |
Mokykla – tai tarsi duonos kepykla.
Tešlą užminko tėvai. Nuo jų priklauso,
juoda ar balta bus duona, skani ar ne?
Todėl, jei tėvai laukia iš mūsų ragaišių,
tegul nepamiršta šio to į tešlą įberti...
Na – o mokyklos misija, gerai tą tešlą iškepti, neprideginti.
Tai nelengvas darbas. Juk jei ji bloga,
tai ir kepėjo meistriškumas nepadės.
Duona bus neskani ir sukritusi.
Iškepti skanią ir skalsią duoną – didelis menas.
/Just. Marcinkevičius/
Respublikinėje-metodinėje praktinėje konferencijoje „Mokyklos ir šeimos sėkminga partnerystė“ dalyvaujančius mokytojus vadavo mokyklos tėveliai, jie vedė net 8 pamokas.
Lapkričio 13 dieną mūsų progimnazijoje vyko respublikinė metodinė-praktinė konferencija, kurios tikslas – projekte „T klasė“ dalyvaujančių mokyklų bendravimas ir bendradarbiavimas, gerosios darbo patirties kūrybiškai organizuojant mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą sklaida.
3a klasės mokiniai daug dėmesio skiria sveikos mitybos pamokoms. Visi dalyvaujame „Sveikatiados“ projekto veiklose. Netradiciniu būdu raginu vaikus sveikai maitintis, valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Dažnai atsinešame į klasę obuolių, rengiame sveiko užkandžio pertraukas. Aptarėme kokius pusryčius valgo namuose. Pasidalinome receptais, patiekalų nuotraukomis.
Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras kartu su Sveikatos apsaugos ministerija bei Savivaldybių visuomenės sveikatos biurų asociacija šį rudenį, jau trečius metus iš eilės, pakvietė pradinių klasių moksleivius sukurti „Švarių rankų šokį 14“. Prie šios iniciatyvos prisijungė ir 1b klasės mokiniai, kurie ne tik sužinojo kaip svarbu teisingai plauti rankas, bet ir šokio pamokose sukūrė originalų švarių rankų šokį, pagal dainą „Labas visiems“.
Mokyklos medžio bei mitybos technologijų kabinetuose po pamokų vyksta neformaliojo ugdymo užsiėmimai. Mokiniai lanko būrelius: „Jaunieji meistreliai – miško bičiuliai“ , „Sveikiau yra geriau“.
Spalio 18-24 dienomis kartu su 14 pedagogų iš skirtingų Lietuvos mokyklų dalyvavau stažuotėje ,,Šiaurės Italijos neformaliojo švietimo paslaugų, siejamų su tvirtų šeimos tradicijų ir aktyviais bendruomenių santykiais modeliai“. Stažuotė vyko ES projekto „T klasė“, vykdomo VšĮ „AJA viešieji ryšiai“ iniciatyva. Susipažinta su Italijos švietimo sistema, aplankytos dvi skirtingas bendradarbiavimo su tėvais patirtis turinčios mokyklos Milane ir Venecijoje.
Stažuotė – tobulinimasis, kvalifikacijos kėlimas, siekiant įgyti profesinių kompetencijų – puikių galimybių išbandymas jaunam mokytojui. Stažuotės programos rengėjams – proga atskleisti savo profesinę patirtį, pristatyti progimnazijos ugdymo aplinką, istoriją, tradicijas, etosą. Bendruomenei susitelkus, stažuotės tikslas buvo sėkmingai įgyvendintas.
Rugsėjo 30 d. mokykloje vyko Lietuvos Respublikos Konstitucijos egzaminas.
Jau aštuntus metus iš eilės Teisingumo ministerija organizavo Konstitucijos egzaminą. 1–4 klasių mokiniai Konstitucijos egzamine dalyvavo atlikdami kūrybinę užduotį – piešė tema „Mano teisės ir pareigos“. Iš 636 piešinių komisija atrinko tris geriausius, kurie tapo nugalėtojais. Tarp nugalėtojų ir mūsų progimnazijos 2a klasės mokinės Augustės Žiukaitės piešinys.
Belaukiant rudens atostogų, 6b klasei buvo suorganizuota netradicinė pamoka. Į technologijų kabinetą susirinkome mokytis kepti naminę duoną.