Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2017-11-16
Peržiūros: 1253
Kategorija: Renginiai

Nesikankink, jei ko nors negali padaryti dėl savo vaiko. Kankinkis, jei gali, bet nedarai. Atmink: dėl vaiko padarei nepakankamai, jei nepadarei visko. /Janušas Korčakas/

Progimnazijos 1a ir 1b klasės mokinių tėveliai tapo 13 klasės mokiniais ir dalyvavo integruotoje pamokoje „Mokau vaiką mokytis“. Pamoką vedė progimnazijos direktorė Vilma Petrulevičienė, pavaduotoja ugdymui Ligita Urbelienė, muzikos mokytoja Loreta Palavenienė, pirmokų mokytojos Danguolė Kviliūnienė ir Elena Oldenburg, talkino kompiuterių priežiūros inžinierius Aurimas Makutėnas.

Progimnazijos pedagogai siekdami užmegzti kontaktą su tėvais, stengiasi imtis iniciatyvos ir tiesti tiltus tėvams: sudaryti galimybę kuo dažniau tarpusavyje bendrauti, atrasti kontaktą ne tik tuomet, kai mokinys nusižengia ar prastai mokosi. Raktas į sėkmę – bendravimas. Šilti tarpusavio santykiai tarp pedagogų ir tėvelių padeda dirbti ranka rankon vaikų naudai.

Susitikimo metu visi tapo aktyviais pamokos dalyviais, mokytojai ir tėvai mokėsi ugdyti laimingus vaikus. Atlikdami testus „Baltas lapas“ ir „Pastabumo testas“ suprato, kaip kartais jaučiasi vaikai, kad ne visada pavyksta pasiekti norimą rezultatą. 13 klasės mokiniai ir mokytojai atliko įvairias muzikines užduotis, vaidino situacijas, kuriose bandė išspręsti problemas, kurios pasitaiko kasdienybėje, dirbo grupėmis, diskutavo, išsakė savo nuomonę, aptarė tyrimo „Pirmoko adaptacija“ rezultatus, Olweus patyčių prevencinės programos įgyvendinimą, žiūrėjo socialinės kompanijos “Saugok mane – aš mažas“ filmuką „Be pliaukštelėjimų“. Visi drauge prisiminė, kaip kartais (visai to nenorėdami) mokome vaiką tyčiotis, kaip suaugusių šeimos narių žodžiai bei veiksmai veikia vaikų elgesį.

Kad pamoka pavyko, rodo 13 klasės dalyvių refleksija:

„Buvo įdomu ir naudinga. Daug turėsiu apmąstyti ir, žinoma, pradėti nuo susitarimų.“
„Buvo smagu!“
„Nesitikėjau, kad viskas yra taip sudėtinga. Tiesiog niekada nesusimąstydavau. Kad tai yra tokia plati tema.“
„Labai naudinga, sužinojau apie smurtą, patyčias, ko net patys suaugusieji nepastebime. Pasidarė aiškiau, kaip spręsti pamokų ruošimo problemas.“
„Ačiū Jums. Daugiau pamokančių susitikimų!“
„Pamoka buvo labai naudinga ir įdomi. Sužinojau naudingų dalykų.“
„Šauni integruota 13 pamoka. Išmoktą pamoką pritaikysime kasdieniniame gyvenime. Ačiū!“
„Labai buvo smagu. Išgirdau nemažai naudingos informacijos.“
„Esu patenkinta, nes žinau, kad mano nuomonė bus išgirsta, mano vaikas bus išgirstas, iškilusios problemos bus išspręstos.“
„Naudingai praleistas vakaras, įdomios kitų tėvelių patirtys.“
„Buvo naudinga informacija tėveliams. Džiaugiuosi, kad atvykau ir išgirdau daug ką.“
„Labai buvo įdomu, linksma, pakelta nuotaika.“
„Linksmas šokis, gera atmosfera ir naudingos mintys – sušildė!“
„Pamoka labai patiko. Gavau naujų žinių. Tik buvo lengvas stresas (kad tik nereikėtų kalbėti).“
„Susitikimas naudingas, tačiau labai liūdna, kad per mažai tėvelių.“

Mokyklos tėvų bendruomenės kūrimas – pagalba mokytojui, užnugaris mokiniui, prasmingas ir turiningas laikas patiems tėvams.
Kviečiame visus tėvelius kuo dažniau atverti mokyklos duris.

13 klasės mokytojos Vilma Petrulevičienė, Ligita Urbelienė, Loreta Palavenienė, Elena Oldenburg, Danguolė Kviliūnienė