Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Mokinių-mokytojų-tėvų konferencija „Penktokas: pažink, suprask, padėk“

Paskelbta: 2016-11-18
Peržiūros: 2482
Kategorija: Renginiai

Kiekvieni nauji mokslo metai daugumai atneša nerimo, įtampos ir jaudulio, tačiau bene ypatingiausias šis laikas – penktų klasių mokiniams ir, be abejo, jų tėveliams. Mokinio perėjimas iš pradinio ugdymo į pagrindinį sutampa su vaikystės pabaiga. Penktoje klasėje jo laukia naujas klasės vadovas, mokytojai-dalykininkai, dėstantys naujas disciplinas skirtinguose kabinetuose, nauji klasės draugai. Vieni penktokai didžiuojasi, jog paaugo, lengvai įsitraukia į ugdymo procesą, kiti gi sunkiai išgyvena permainas. Suvokdami, jog gera ir kokybiška adaptacija mokykloje – tai sėkmės raktas į pilnavertį asmenybės gyvenimą, lapkričio 17 d. organizavome mokinių-mokytojų-tėvų konferenciją „Penktokas: pažink, suprask, padėk“.

Progimnazijos direktorė V. Petrulevičienė pasveikino susirinkusius ir skatino visus aktyviai dalyvauti, drauge aptarti sėkmes, problemas, išsakyti lūkesčius. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Urbelienė aptarė penktų klasių mokinių ugdymo aktualijas. Socialinė pedagogė V. Imbrasienė, pristatydama tyrimo „Penktokų adaptacija“ rezultatus, sakė, jog daugumos penktokų adaptacija sėkminga, jie greitai pritapo prie naujos aplinkos, mokytojų, sutaria su klasės draugais. Savo asmenine patirtimi apie tai, kaip jaučiasi mokinė, parėjusi iš mokyklos, dalijosi penktokės mama Ramunė.

Klasės vadovės- Dalia Mačėnienė ir Daiva Ivanauskienė- pripažino, kad kiekviena klasė turi savitą gyvenimą, charakterį. Mokiniai skiriasi gebėjimais, temperamentu, patirtimi. Skiriasi ir šeimos vertybinės nuostatos, požiūris į mokymą ir mokymąsi. Klasės savitumas priklauso nuo tarpusavio santykių, bendravimo ir bendradarbiavimo, pasitikėjimo, pagarbos, tolerancijos. Mokiniai, tėveliai ir mokytojai stebėjo, vėliau ir dalyvavo klasės valandėlėje „Suprask ir atrask“. Buvo atlikta užduotis, kuri padėjo įgyti naudingus „įrankius“, kurių mokiniams prireiks augimo „užduočiai“ atlikti. Reguliariai rengiamos klasės valandėlės teikia vertingų duomenų apie mokinių socialinį, emocinį ir intelektinį tobulėjimą bei rodo atsakomybės už bendruomenės lygį. Klasė turi tapti ta vieta, kur tarp mokytojo ir mokinių užsimezga draugystė, pagarba, kurioje kiekvienas jaučiasi vertinamas.

Konferencijoje „Penktokas: pažink, suprask, padėk“ darbo grupėse buvo aiškinamasi, kas ir koks yra paauglys, kodėl ypač svarbu glaudžiai bendradarbiauti šeimai ir mokyklai, kaip vieningai rūpintis vaiko gerove, kokias opias problemas galima išspręsti veikiant išvien. Buvo dalijamasi idėjomis, kuriomis grindžiama šeimos ir mokyklos bendradarbiavimo samprata, tariamasi, kaip tobulinti mokinių, mokytojų ir tėvų bendravimo kultūrą.

Nuoširdžiai tikimės, kad pasitelkus novatoriškas iniciatyvas, dar labiau sustiprės šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas.

Lietuvių kalbos mokytoja Dalia Mačėnienė,

direktoriaus pavaduotoja ugdymui Ligita Urbelienė