Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Psichologo Evaldo Karmazos paskaita „Mokymosi motyvacijos stiprinimas“

Paskelbta: 2015-12-01
Peržiūros: 1563
Kategorija: Renginiai

Lapkričio 20 dieną žinių sėmėsi ir su psichologu Evaldu Karmaza bendravo progimnazijos mokiniai, mokytojai ir tėvai.

Daugeliui tėvų, auginant paauglį vaiką, psichologo patarimai yra labai vertingas dalykas. Deja, apsilankyti pas jį neretai nerandama laiko arba užsiregistravus ilgokai tenka laukti eilėje. Mokykloje organizuojami susitikimai su psichologais tėvams yra puiki galimybė nemokamai gauti vertingų patarimų, galinčių padėti tėvų ir vaikų tarpusavio santykiuose, motyvuoti vaikus savanoriškai siekti žinių, semtis gyvenimo įgūdžių, palaikyti draugiškus santykius mokykloje ir už jos ribų. Taigi progimnazijos organizuotas susitikimas su psichologu Evaldu Karmaza, siekiant aptarti, kaip stiprinti vaikų motyvaciją mokytis, tėvams tikrai buvo naudingas.

Labiausiai patiko, kad patarimus tėvams specialistas dalijo ne tik remdamasis savo darbo patirtimi, gyvenimiškais pavyzdžiais, bet ir probleminių situacijų modeliavimu viso susitikimo metu. Tai, kaip psichologas mokė padėti vaikams planuoti laiką, drąsinti bandyti ir klysti, išgyventi vaiko nenorus ir paskatinti išgryninti svajonėms įgyvendinti reikalingus įgūdžius, iš pradžių šiek tiek šokiravo, tačiau į susitikimo pabaigą kilo noras iš tikrųjų namuose išbandyti, kaip tie patarimai veikia, ar gali jie padėti įveikti Jo Didenybę „Nenoriu“, išsiaiškinti su vaiku, kaip atrodytų jo pati geriausia diena ateityje.

Patarimas tėvams nesibaiminti kartais parodyti ir savo netobulumą, nebūti vien tik aptarnaujančiu personalu, bet padėti vaikui pažinti save ir savo gebėjimus, atsargiai pakreipti link aiškesnių gyvenimo orientyrų vieniems tėvams, manau, buvo tarsi patvirtinimas, kad einama teisingu keliu, kitiems – postūmis keisti susiformavusius kitokius įpročius, trukdančius vaiko motyvavimui ir bendravimui su juo.