Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Gegužės 26 dieną 7b klasės mokiniai, lydimi muzikos mokytojos Loretos, tris pamokas intensyviai darbavosi STEAM laboratorijoje. Ši praktinė tiriamoji veikla leido mokiniams ne tik pagilinti žinias, bet ir kūrybiškai pritaikyti jas spręsdami realias problemas.
Viena mokinių grupė gilinosi į mikrovaldiklių (Micro:bit) su jutikliais valdymą. Taikydami informacinių technologijų (IT) ir technologijų žinias, derindami jas su muzikinėmis kompetencijomis, mokiniai kūrė programas, kurios atgaivino jų pačių sukonstruotus muzikantus. Naudodami laisvai prieinamas konstrukcines medžiagas, jie kūrė sceną ir „robotus muzikantus“ (dėžinukus), o vėliau programavo jų veikimą, pasitelkdami vaizdo, garso, šviesos ir judesio funkcijas. Užsiėmimų vadovė džiaugėsi mokinių kūrybiškumu ir smalsumu, akcentuodama puikius sukurtus darbelius ir sėkmingai pademonstruotą jų veikimą.
Tuo pat metu kita mokinių grupė tyrinėjo dirbtinio intelekto (DI) pasaulį. Jie aiškinosi, kas yra dirbtinis intelektas, susipažino su pokalbių robotų veikimo principais ir analizavo įvairius DI naudojimo būdus. Praktinės užduoties metu mokiniai, naudodami programėlę „Scratch“, atliko užduotį „Kas yra kintamieji?“ ir susipažino su funkcija „IF“. Mokinių atsakingas darbas parodė jų susidomėjimą naujosiomis technologijomis ir gebėjimą greitai perprasti sudėtingas sąvokas.
Šios pamokos STEAM laboratorijoje puikiai iliustruoja, kodėl toks mokymosi metodas yra itin vertingas. Jis ne tik skatina mokinių kūrybiškumą ir smalsumą, bet ir moko juos spręsti problemas, dirbti komandoje ir pritaikyti teorines žinias praktikoje. Integruodamos mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką, STEAM pamokos padeda ugdyti ateities specialistus, gebančius prisitaikyti prie nuolat kintančio pasaulio ir sėkmingai spręsti sudėtingus iššūkius. Mokiniai įgyjo ne tik akademinių žinių, bet ir esminių įgūdžių, reikalingų XXI amžiaus darbo rinkoje.