Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
2025 m. progimnazijos pedagogų bendruomenė įgyvendina tęstinę profesinio tobulėjimo programą „Mokomės. Išbandome. Reflektuojame. – 6“. Balandžio 2 d. mokytojai ir švietimo pagalbos mokiniui specialistai dalyvavo programos I modulyje – seminare „Kaip teikti grįžtamąjį ryšį, kad skatintų tolesnį mokymąsi“. Seminaro lektorė – VU ŠA prof. dr. Aušra Kazlauskienė pasidalijo įžvalgomis apie grįžtamojo ryšio svarbą formaliajame ir neformaliajame ugdyme, praktine patirtimi. Seminaro dalyviai aktyviai mokėsi: bendradarbiaudami dalijosi gerąja patirtimi porose, su kitais kolegomis.
Tikimės, jog kiekvienas suradome atsakymą į klausimą, kaip tinkamai parinkti grįžtamojo ryšio būdus / metodus, kad skatintų kiekvieno mokinio tolesnį mokymąsi, įgytas žinias sėkmingai pritaikysime pamokose, klasės valandėlėse ar susitikimuose su tėvais.