Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Lapkričio 18 d. Panevėžio Moksleivių namuose vyko Tolerancijos dienai skirtas renginys „Turi norą–randi būdą“.
Tolerancija – tai pagarba kitokiam, gebėjimas priimti ir suprasti, kad pasaulyje yra įvairių žmonių, turinčių skirtingas nuomones, įsitikinimus, gyvenimo būdus. Tai reiškia, kad pripažįstame kiekvieno žmogaus teisę būti savimi, net jei nesutinkame su jo pasirinkimais.
Tolerancijos malūnėlis – tai puiki metafora, simbolizuojanti toleranciją ir įvairovę.
Tolerancija ir stereotipai – tai dvi sąvokos, kurios, nors ir atrodo nesusijusios, iš tiesų yra glaudžiai susijusios ir dažnai viena kitą sąlygoja.
Kūrybinėse dirbtuvėse „Mano tolerancijos vėjo malūnėlis“ dalyvavo 7b klasės mokinės:
„Alfa“ komanda kūrė vėjo malūnėlius, atsakė į pateiktus klausimus apie toleranciją ir stereotipus bei sugalvojo „Vėjo malūnėlis“ pirmosioms raidėms po žodį, susijusį su tolerancija. Mergaitės padirbėjo puikiai.