Tvarkaraščiai 2024-2025 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2024-10-30
Peržiūros: 127
Kategorija: Renginiai

Spalio 30 d. progimnazijoje įvyko miesto lopšelių-darželių priešmokyklinio ugdymo ir mūsų progimnazijos pradinio ugdymo mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų susitikimas–patirties svarstymas, skirtas sistemingai ir objektyviai įvertinti besimokančiojo patirtį. Susitikimo atspirties taškas – siekis užtikrinti sėkmingą mokinių adaptaciją pereinant iš vienos ugdymo įstaigos į kitą, reflektuoti sėkmes ir nesėkmes, pasiektų rezultatų įveiklinimo galimybes.

Progimnazijos socialinė pedagogė Vaida pristatė apibendrintus pirmokų adaptacijos tyrimo rezultatus, pirmokų mokytojos Sandra ir Rita kalbėjo apie savo ugdytinių pirmuosius žingsnelius mokykloje, jų sėkmes, iškilusius rūpesčius. Mokytojai pasidalijo įžvalgomis ir išsakė asmeninę nuomonę apie vaiko raidos ypatumus, jo emocinę gerovę.

Diskusijose prieita prie išvados, kad nuolatinis ir nuoseklus tėvų dalyvavimas vaiko ugdymo(si) procese yra vienas iš svarbiausių veiksnių, padedančių vaikui įgyti ir išsiugdyti konkrečiam raidos etapui reikalingus gebėjimus.

Susitikimas buvo abipusiškai naudingas. Vieningai sutarta, kad siekiant nuoseklaus ugdymo tęstinumo ateityje turime VEIKTI KARTU, todėl ir toliau bus rengiami bendri lopšelių-darželių priešmokyklinio ugdymo ir progimnazijos pradinio ugdymo mokytojų susitikimai.