Tvarkaraščiai 2024-2025 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Sveikatos idėjų skrynelė ant žaliosios palangės. Kaip auga daržovės? Kas slypi mažoje sėklytėje?

Paskelbta: 2024-04-22
Peržiūros: 136
Kategorija: Sielovada

Visi puikiai žinome apie daržovių teikiamą naudą – kaip ir tai, kad daržo gėrybės ypač reikalingos vaikams. Vis tik paskatinti mažuosius valgyti daugiau daržo gėrybių yra itin nelengva užduotis. Tai geriausia tai padaryti pasitelkus kūrybiškumą, vizualumą bei žaidimo elementus – kai vaikai patys renka informaciją, žaidžia, sėja, sodina, prižiūri, augina daržoves, eksperimentuoja, tyrinėja.

Kovo - balandžio mėnesį 2b kasės mokiniai domėjosi augalais: susipažino su pagrindinėmis jų dalimis, sužinojo svarbiausias augalų dygimo ir augimo sąlygas. Tyrinėjo ankštines daržoves (pupas) nusakė jų dydį, spalvą, formą. Mažieji patys išbandė sėklų daiginimo procesus: panaudodami skirtingas medžiagas (plastikinius maišelius, sudrėkintą vatą, popierinius rankšluosčius, žemes ir kt.) daigino pupas, kviečius, bei atliko eksperimentą „Augalai šviesoje ir šešėlyje“. Vaikai suprato „jeigu nelaistysim – nudžius; jeigu per daug vandens – gali pradėti pūti; jeigu per daug saulės – gali išdegti“. Žiūrėjo pažintinius mokomuosius filmus apie pupos dygimą ir augimą.

Veiklų metu mokiniai lavino pažinimo kompetenciją: pavadino augalo dalis, pasakė ko reikia augalams, kad išdygtų, augtų, kaip juos reikia prižiūrėti; svarstė, prognozavo, kas atsitiks, jeigu augalų nelaistys, augs tamsoje, bus per daug šviesos; spėjo, prognozavo, kas atsitiks po savaitės;

Vaida Kielienė