Pritaikymas

Tvarkaraščiai 2024-2025 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Projektas „RITMAS KITAIP „Eksperimentas su virtuvės daiktais – skambantys puodai“

Paskelbta: 2024-01-02
Peržiūros: 418
Kategorija: Veiklos

Skambantys puodai - virselis.png

4-ų klasių mokiniai aktyviai įgyvendina ritminį metų projektą „RITMAS KITAIP“, kurio idėja – kiekvieną mėnesį skleisti ritmo kūrimo galimybes per eksperimentavimą vis naujose erdvėse. Muzikos pamokose kas mėnesį yra įtraukiami įvairūs ritminiai kūriniai, kurie integruojami į kitų pamokų ir pertraukų veiklą. Kiekvieną mėnesį keičiasi ritmavimo erdvė ir pobūdis, suteikiant galimybę vaikams mokytis ne tik mokytojo pasiūlytų kūrinių, bet ir skatinti kųrybiškumą, eksperimentus bei pritaikyti savo ritmines kompozicijas.

Rugsėjo mėnesį mokiniai naudojo kasdienius daiktus, esančius jų kuprinėje, tokie kaip pieštukai, trintukai, liniuotės, popieriaus lapai ir vadovėliai. Spalio mėnesį eksperimentavo su klasėje esančiais daiktais, o gruodžio mėnesį aktyviai tyrinėjo virtuvės daiktus - šaukštus, puodus, lėkštes, puodelius ir pan. Šis eksperimentas su virtuvės daiktais ne tik suteikė vaikams neįprastą patirtį, bet ir leido jiems kūrybiškai pažinti ritmą per netradicinius būdus. Skatino bendradarbiavimą, nes vaikai dirbo grupėse, siekdami sukurti harmoningą garsų ir ritmo derinį.

Tokiose pamokose mokiniai mėgaujasi kūrybišku procesu, išmokdami ne tik teorijos, bet ir praktiškai pritaikyti naujus dalykus apie muziką ir ritmą savo kasdieniniame kūrybiniame darbe.

Pasiklausykime, kaip skamba eksperimentai 4a klasės mokinių su virtuvės daiktais:
https://www.youtube.com/watch?v=erInYo_EL7c