Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskaita „Apie karjerą kitaip – Mylėti, Stebėti, Palydėti“

Paskelbta: 2015-02-13
Peržiūros: 1949
Kategorija: Renginiai

Į asociacijos „Lietuvos Tėvų Forumas“ pirmininko ir lektoriaus Audriaus Murausko paskaitą "Apie karjerą kitaip - Mylėti, Stebėti, Palydėti“ susirinko nemažas būrys progimnazijos tėvų ir mokytojų. Lektorius drauge su progimnazijos bendruomene gvildeno klausimus: Ar mano vaikas talentingas? Kokie mano vaiko geriausi gebėjimai, kaip juos pastebėti? Ką stipriname, sėkmes ar nesėkmes? Ar aš galiu prisidėti prie vaiko geriausių gebėjimų atskleidimo ir jų stiprinimo? Kur mano įtakos zona? Padėjo suprasti, ar teisinga mąstymo seka: laimingas žmogus, sėkmingas gyvenimas, gerai apmokomas darbas, norima specialybė universitete, gerai išlaikytas egzaminas, geri pažymiai mokykloje...

Vaikai yra unikalūs... Vaikai yra skirtingi, nes skirtinga aplinka, charakteris, gebėjimai... Net vienu metu pasodintos gėlės pražysta ne vienu laiku. Vaikai yra tokie patys žmonės kaip ir suaugusieji, vienintelis skirtumas tarp suaugusiojo ir vaiko yra patirtis, – teigė lektorius kviesdamas susimąstyti „Kaip tėvų įsitikinimai keičia vaikų gyvenimą?“.

Vyko aktyvios diskusijos apie tėvų ir mokytojų santykius bei atsakomybę ugdant vaiką. Padalinus „Atsakomybės pyragą“ išaiškėjo, kad vienodai yra atsakingi Tėvai, Mokytojai ir pats Vaikas. Mokytojai kartais daro „meškos“ paslaugą: puola daryti tai, ką gali ir privalo padaryti patys vaikai, ką gali padaryti tėvai,…– priminė lektorius.

Įdomu buvo aiškintis, kas stiprina vaiko laimę, koks vaikas yra laimingas, ką daro laimingų vaikų tėvai? Svajojome apie savo vaikus po dvidešimties metų: „Apie kokį vaiką svajojame jam užaugus? Ar pasiteisina tėvų lūkesčiai?“. Kartu mokėmės kurti tinkamą aplinką, kuri veda ilgalaikės laimės link, kalbėjome apie vertybes, įsitikinimus, emocinį raštingumą ir kompetencijas. Bandėme suprasti, kaip surasti  sėkmės raktą…

Šiandien turbūt būtų sudėtinga rasti žmogų, nežinantį Alberto Einšteino. Lektorius kvietė susirinkusius pasinaudoti genijaus Einšteino genialiai paprasta problemų sprendimų formule: „Sudėtingos problemos negalime išspręsti mąstydami tokiu būdu, kokiu mąstėme, kai ta problema kilo…“

Visos paskaitos metu lektorius Audrius Murauskas nuoširdžiai dalinosi asmenine patirtimi, kėlė klausimus ir kartu su progimnazijos bendruomene ieškojo atsakymų, kalbėjo apie realybę, grėsmes, galimybes, skatino paskaitos dalyvius savyje atrasti reikalingus gebėjimus, juos ugdyti, siekti pasikeitimų ir rezultatų.

Paskaita buvo įsimintina, kuriai pasibaigus padėkoti LTF pirmininkui už įkvėpimą ir įdomias mintis panoro nemažas būrys pedagogų ir tėvų.

Danguolė Kviliūnienė,
pradinių klasių mokytoja metodininkė,
progimnazijos MT klasės vadovė,
LTF inicijuojamo progimnazijos Saviugdos klubo koordinatorės padėjėja