Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Birželio 9 d. vyko tradicinis 5-8 klasių mokinių projektinių darbų pristatymas, šiemet – jau septintasis. Pirmasis „projektinis blynas“ buvo iškeptas 2016 m. pavasarį.
Kiekvienas 5-8 klasės mokinys rudenį rinkosi jam patikusią mokytojų pasiūlytą projekto temą ir kartu su keliais kitais mokiniais atliko įvairias projektines veiklas. Iš viso buvo pasiūlyta ir mokiniai pasirinko 16 projektų temų: 6 klasėje – 4 temos, 7 klasėse – 6 temos, 8 klasėse – 6 temos. Penktokams projektines veiklas padėjo organizuoti socialinė pedagogė Vaida ir specialioji pedagogė Erika.
Projektinis darbas – tai pagal mokinių amžių ir jėgas atliekama tiriamoji, kūrybinė veikla, kuri skatina mokinius ieškoti, savarankiškai mąstyti, ugdyti savarankiškumą, kūrybiškumą, gebėjimą rinkti informaciją, analizuoti ją, daryti išvadas, tinkamai įforminti veiklų aprašymą, naudotis įvairiais informaciniais šaltiniais ir technologijomis. Projektinė veikla – PRIVALOMA kiekvienam mūsų progimnazijos mokiniui. Ši veikla yra vertinama ĮSKAITYTA ar NEĮSKAITYTA.
Visi projektai pagal grafiką buvo pristatomi Aktų salėje. Juos vertino komisija: direktorė Vilma – komisijos pirmininkė, direktorės pavaduotoja Ligita – komisijos narė, mokytoja Dainora („Projektų mozaikos“ koordinatorė – komisijos narė, pradinio ugdymo mokytoja Vaida – komisijos narė. Komisija išrinko po 2 STEAMiškiausius projektus kiekviename klasių koncentre.
STEAMiškiausiais projektais tapo: 5 klasių grupėje – 5a kūrybinė grupės „Bulvių košė“ ir 5a kūrybinės grupė „Draugystės komanda“ parengti modeliai iš antrinių žaliavų; 6 klasėje – projektas „Koncertų salės Panevėžyje“ (vadovė mokytoja L. Palavenienė), projektas „Populiariausi laisvalaikio praleidimo būdai tarp klasės draugų“ (vadovė mokytoja R. Rapšienė); 7 klasių grupėje – projektas „Ieškau. Tiriu. Darau. Haiku“ (vadovė mokytoja S. Mikonienė), projektas „Mikromiškas“ (vadovas mokytojas A. Raišelis); 8 klasių grupėje – projektas „Socialiniai tinklai mano gyvenime“ (vadovė mokytoja B. Savickienė), projektas „Mokyklos erdvių atnaujinimas“ (vadovė mokytoja V. Balčiūnienė).
STEAMiškiausi projektai
Apibendrindama pristatytus projektus, direktorė Vilma nuoširdžiai dėkojo visiems mokiniams už atliktas projektines veiklas, bendravimą ir bendradarbiavimą; vadovams mokytojams – už kūrybingas projektų temas, kantrybę mokant savo mokinius atsakingumo, rimtos veiklos, ieškoti informacijos, atlikti tyrimus, už gebėjimą sudominti, norėti sužinoti.
Padirbėta šauniai!