Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2023-05-24
Peržiūros: 420

Progimnazijos 5A bei 5B klasių mokiniai balandžio mėnesį įsitraukė į projektą „Matuoju. Konstruoju. Kuriu.“ Jį įgyvendino STEAM integruoto mokymo(si) būdu. Tai toks mokymo(si) būdas, kai pamokose įgyjamos žinios iš karto pritaikomos praktiškai. Šį kartą pasirinkome labiau pasidomėti mūsų krašto sparnuočiais.

Technologijų pamokose mokiniai individualiai rinko informaciją apie Lietuvoje gyvenančių sparnuočių gyvenimo įpročius, kur ir kaip jie peri, kur žiemoja. Draugams pristatė naujai įgytas žinias, klausėsi paukštelių giesmių. Matematikos pamokose aiškinosi, kokį plotą užims paukšteliui kuriamo namo sienos, taikė matematines formules. Konstrukcinių medžiagų užsiėmimuose braižė, pjaustė ir gamino paukščiui „namą“. Tekstilės pamokose lipdė paukštį, puošė tekstilės „plunksnomis“ .Pagaminti paukšteliai „nutūpė“ į savo namus su gražiai sukomponuota aplinka.

Taigi, STEAM padeda priartėti prie ateityje vaikų laukiančių iššūkių bei būsimos darbo rinkos poreikių, nes šis mokymosi būdas primena suaugusių ir jau dirbančių žmonių darbo aplinkybes. Nei vienas darbas nereikalauja tik matematikos, tik chemijos ir tik kurio nors dalyko- reikalingas visas įgūdžių komplektas. Kuo jų daugiau ir kuo labiau išugdytos kompetencijos, tuo labiau darbuotojas yra vertinamas ir laukiamas. To ir siekėme išbandydami STEAM projektą. Jis pasiteisino, o svarbiausia- mokiniams buvo įdomus ir įtraukus.

Projekto organizatorė Dalia Sinkevičienė