Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
7b klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje „Draugoteka“ ir susipažino su interaktyvaus žaidimo „Draugoteka“ herojais. Užsiėmimas „Jonas ir rūpesčių sprendimo būdai knygose“ supažindina su literatūra, pasakojančia apie rūpesčių kamuojamus bendraamžius. Atlikdami kūrybines užduotis, mokiniai mokėsi naudoti įgytą kultūrinę patirtį diskusijoje apie savo ir kitų emocinę būklę, rūpesčius, atpažinti rūpesčių turintį asmenį ir padėti jam. Rašė ant lapelių savo problemas ir padėjo draugams išspręsti jų problemas.
7a klasė dalyvavo edukaciniame užsiėmime ,,Negalia ir galimybės“. Užsiėmimo metu, remiantis filmu „Mari istorija“, sukurtu pagal tikrą Marie Heurtin gyvenimą, ir parengtomis užduotimis, mokiniai susipažino su kurčneregių pasauliu, su sunkumais, kuriuos patiria žmonės, kuriems sutrikusi ir rega, ir klausa. Mokiniai susipažino su įvairiomis žmonių bendravimo ir pasaulio pažinimo formomis, žmonių tarpusavio ryšiais ir pasaulėjauta, skirtingų jutimų reikšmę žmonių gyvenime. Žiūrėdami filmo ištraukas, atlikdami įvairias įtraukiančias užduotis (užrištomis akimis vaikščiodami po patalpą, bandydami iššifruoti Brailio raštu parašytus žodžius (sakinius)) moksleiviai susipažino su kurčneregių aplinkos suvokimo ypatumus. Užsiėmime įgytos žinios ir patirtis, moko tinkamo bendravimo su negalią turinčiais žmonėmis.