Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Progimnazijos pedagogai dalyvavo ilgalaikės programos „Mokomės. Išbandome. Reflektuojame. – 4“ III modulio seminare „Šiuolaikinės pamokos organizavimas įtraukiojo ugdymo sąlygomis: teoriniai ir praktiniai aspektai“, kurį vedė Vytauto didžiojo universiteto Švietimo studijų centro socialinių mokslų daktarė Asta Lapėnienė.
Šiuolaikinis mokytojas dažnai atsiduria netipinėse situacijose, kuriose tradiciniai įprastai pamokose naudojami metodai ir veiklos būdai neduoda siekiamų rezultatų. Progimnazijos pedagogai ieško būdų, kaip naujai pažvelgti į pamoką ir kurti sutelkiančią, provokuojančią, mokymosi aplinką ieškant dermės tarp teorinių principų ir praktinių sprendimų. Seminaro metu lektorė pristatė įtraukiojo ugdymo strategijas, mokymo/si veiklų skirtingiems mokiniams organizavimo galimybes, pasidalino asmeninėmis praktinio darbo patirtimis, kurios suteikia galimybę patirti, kurti, tyrinėti skirtingas mokymosi situacijas, ieškant unikalaus pažinimo kelio.