Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Šiandien, balandžio 4 d., Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijoje lankėsi žinoma choreografė, aktorė Ieva Jackevičiūtė. Ji vedė 3a ir 3b klasių mokiniams šiuolaikinio šokio pamokas. Pamokos pradžioje mokiniai kūrybiškai susipažino, prisistatė improvizuodami. Mokiniai turėjo galimybę ugdyti kūrybiškumo ir pažinimo kompetencijas. Pamokos metu skambant šiuolaikinei muzikai mokiniai išbandė įvairius metodus ir žaidimus „Kūnas – pieštukas“, „Skulptūra“, „Veidrodis“, „Šešėlis“. Tyrinėjo ir ieškojo įvairių judesių vaikštant po salę. Mokėsi šokio metu pasirinkti tinkamas raiškos priemones ir jas tikslingai taikyti. Po kiekvienos veiklos mokiniai turėjo dalintis kūrybos rezultatais, juos aptarti: kas buvo įdomu, o kas sunku? Mokiniams daugelis šokio veiklų pasirodė smagios, nuotaikingos. Susipažino su aplinkos judesių įvairove ir pasisėmė naujų idėjų šokio raiškai. Pamokos gale mokiniams buvo pristatytas ir aptartas vaizdo įrašas, šiuolaikinio šokio projektas „Šokis plius miestas“. Smagu, kad mokiniai turėjo galimybes išbandyti kas yra šiuolaikinis šokis praktiškai ir diskutuodami.
Dėkojame Šiuolaikinio šokio asociacijai už galimybę dalyvauti projekte ir Ievai už gražų ir šiltą bendradarbiavimą.