Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
2b klasės mokiniai, padedami mokytojos Danguolės, tyrinėjo vandenį. Patyriminio ugdymo (STEAM) dienos tikslas – ugdyti mokinių kūrybiškumą, domėjimąsi tiriamąja veikla, gebėjimą taikyti teorines žinias, mokymąsi bendradarbiaujant grupėje ir atliekant tyrimus individualiai.
Antrokai klasėje ir namuose atliko tyrimus „Sausas popierius vandenyje“, „Vulkanas“, „Piešiniai vandenyje“, „Spalvų šokis“, „Stebuklų kūrėjai“, „Tirpumas vandenyje“. Mokiniai tapo tikrais mokslininkais, tyrinėjo vandenį ir jo savybes, išbandė įvairias STEAM veiklas ir „pasimatavo“ mokslininko profesiją. Sužinojo, kad mokslininkas – tai mokslo profesionalas, kuris kelia klausimus, hipotezes bei ieško atsakymų atlikdamas tyrimus.