Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2016-09-18
Peržiūros: 1344

Šiuolaikiniame nuolatinių pokyčių ir informacinių technologijų pasaulyje vis mažiau judame, todėl vaikų fizinis aktyvumas ir sveikos gyvensenos įgūdžių formavimas užima svarbią vietą Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos gyvenime. Siekiame, kad auganti karta nenutoltų nuo gamtos, suprastų ir išmoktų vertinti ją bei joje vykstančius reiškinius, domėtųsi savo aplinka ir kultūra, patirtų bendrystės jausmą.

Vykdydami vaikų socializacijos projektą „Mums smagu -  prisijunk ir Tu2016“ progimnazijos 3b ir 4a klasių mokiniai  rugsėjo 14 dieną, padedami mokytojų Vaidos Kielienės, Elenos Oldenburg ir technologijų mokytojo Almino Raišelio, organizavo žygį dviračiais į Berčiūnų mišką. Miškas – puikus mokymosi ir kūrybos laukas, erdvė pažinti, tyrinėti, atrasti, augti ir tobulėti.

Išklausiusi saugaus elgesio instruktažą, kurį pravedė mokytojas Alminas, linksmai nusiteikusi  dviratininkų kolona dviračių taku pajudėjo Berčiūnų miško link. Tai buvo iššūkis daugeliui mažųjų dviratininkų, nes reikėjo ne tik laikytis taisyklių, važiuoti saugiai, bet ir įveikti kliūtis. Teko savo transporto priemonę perkelti per kelią užtvėrusį medį, geležinkelio bėgius, važiuoti miško keliuku. Džiugu, kad vyresni vaikai padėjo jaunesniems, drąsino vienas kitą geru žodžiu, šypsena. Miške vieni  mokiniai tvarkė laužavietę, kiti - rinko laužui sausas šakas, jas pjaustė, treti – stebėjo, tyrinėjo gamtą, grožėjosi ja, grybavo, žaidė. Veiklos užteko visiems. Mokytojos  mokė vaikus  orientuotis miške ir jame saugiai elgtis, pastebėti gamtos grožį, gamtoje vykstančius pokyčius, įsiklausyti į miško garsus, išgirsti tylą. Mokytojas Alminas – kaip saugiai užkurti laužą, kaip sutvarkyti laužavietę, aiškino, kodėl reikia saugoti ir tausoti gamtą. Smagu buvo pasėdėti prie laužo, kepti dešreles, skirti, atspėti grybus, drauge žaisti.

Laikas greitai skriejo. Įveikę iššūkius, praturtinę savo patirtį naujais įspūdžiais, išgyvenimais, patyrę išvykų, naujų atradimų džiaugsmą, galėję patys prisiliesti prie gamtos, ją pajausti, tyrinėti, stebėti, grožėtis ja,  linksmi ir laimingi grįžome  namo. Čia visų laukė prizai už draugiškumą, smalsumą, ištvermę ir kantrybę.

Mokytojos Elena Oldenburg, Vaida Kielienė