1. | 8.00–8.35 val. |
2. | 8.55–9.30 val. |
3. | 9.50–10.25 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
4. | 10.55–11.30 val. |
5. | 12.00–12.35 val. |
1. | 8.00–8.45 val. |
2. | 8.55–9.40 val. |
3. | 9.50–10.35 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
4. | 10.55–11.40 val |
5. | 12.00–12.45 val. |
0. | 8.00–8.45 val. |
1. | 8.55–9.40 val. |
2. | 9.50–10.35 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
3. | 10.55–11.40 val. |
Pietų pertrauka 5-8 klasių mokiniams |
|
4. | 12.00–12.45 val. |
5. | 12.55–13.40 val. |
6. | 13.50–14.35 val. |
7. | 14.45–15.30 val. |
Miškas mums teikia visapusišką naudą. Tai ir maisto šaltinis, ir vieta, kur galime jaustis laisvi. Jie yra tapę namais milijonams įvairių rūšių augalų, gyvūnų ir vabzdžių. Miškai – mūsų planetos plaučiai: jie absorbuoja anglies dioksidą ir grynina orą.
Medžių kirtimas - didžiulė ekologinė problema. Dalyvaujant Erasmus+ finansuojamame tarptautiniame projekte „Nature can live without human but human cannot live after no nature“ („Gamta gali gyvuoti be žmogaus, tačiau žmogus negali išgyventi be gamtos“) mūsų progimnazijos penktokai vasario-kovo mėnesiais kartu su anglų kalbos mokytoja Rita Rapšiene rinko medžiagą apie miškų kirtimą, fotografavo kertamus miškus. Mokiniai sukūrė nuotraukų koliažą, kuris atspindėjo esamą situaciją mūsų šalyje.