Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2021-06-28
Peržiūros: 711
Kategorija: Renginiai

Stovykloje „Į vasarą- drauge“ birželio 11 – 25 d. dalyvavo 40 mokinių., laikantis grupių izoliacijos principo, rankų higienos, patalpų ir priemonių dezinfekavimo reikalavimų. Prieš užsiėmimus buvo pravesti atitinkami saugaus elgesio instruktažai.

Stovyklos atidarymo dieną vaikai kūrė stovyklautojų taisykles, jas iliustravo. Pasigamino stovyklautojo kalendorių- dienoraštį. Kasdien jame fiksavo savo dienos įspūdžius. Žaidė susipažinimo žaidimus.

Kūrybos kambariuose iš įvairiausių antrinių žaliavų pasigamino muzikos instrumentus, perteikė jais muzikos garsus, žaidė muzikinius žaidimus. Pasigamino nuotaikingus pojūčių balionėlius, lavino savo sensorinius įgūdžius, smulkiąją motoriką, smalsumą, mokėsi nusiraminimo būdų.

Išmoko žaisti linksmus, sportinius žaidimus.

Dalyvavo Jaunojo kūrėjo popietėje. Skaitė A. Kiudulaitės knygą „Maksas ir 92 musės“, sukūrė iliustracijas, pasaką inscenizavo. Pramogoje „Pojūčių /jutimų maišelis“ mokėsi apibūdinti daiktą jo nematant, tik liesdami. Tobulino kalbinius įgūdžius

Dalyvavo rytmetyje „Emociukų mankšta“. Jame patyrė teigiamų emocijų. Mokėsi žaisti tenisą, įgijo teniso taktikos pagrindus. Žaidimas nuteikė puikiai emociškai, skatino norą judėti.

Atliko tyrimą. Iš augalų išgavo pigmentus, pagilino žinias apie augalus, pigmentus panaudojo netradiciniame piešime „Vasaros portretas“. Mokykloje surengė parodą. Ugdė sportinius įgūdžius judriosiose estafetėse.

Apsilankė Saviraiškos studijoje MB „Saulės mandala“. Edukacinės programos metu sužinojo apie mandalų reikšmę, sukūrė savo mandalą, surengė darbų parodą.

Apsilankė miesto Jaunimo sode. Susipažino su parku, jo istorija, mažosios architektūros elementais, modernia laisvalaikio infrastruktūra. Atliko kūrybinį darbą „Aš- architektas“ iš gamtinių ir kitų netradicinių medžiagų.

Karštomis dienomis vaikai gaivinosi vandens purkštukų „lietučiu“. St Vadovės džiaugiasi šauniais stovyklautojais.

Linkime kuo gražiausios ir sveikiausios vasaros.

Stovyklos vadovė Aldona Šarkanienė