Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Progimnazijos 1-8 klasių mokiniai sausio-vasario mėnesiais dalyvauja nuotolinėse SWEDBANK finansinio raštingumo pamokose „Susipažinimas su pinigais, pinigų istorija, taupymas “ (1-4 klasių mokiniai) ir „Asmeninių finansų valdymas, atsakingas skolinimasis“ (5-8 klasių mokiniai), kurias veda SWEDBANK pardavimų vadybininkas Justas Klimkevičius.
Finansų ekspertai ir edukologijos specialistai vieningai sutaria, kad kalbėtis apie finansus ir formuoti atsakingą požiūrį į asmeninių finansų valdymą būtina nuo mažumės. Dauguma finansinio raštingumo temų, ugdančių mokinių gebėjimus, yra integruojama į visų dalykų pamokas.
Pirmosios pamokos jau įvyko. Edukacinės pamokos metu mokiniai ne tik sužinojo, bet ir galėjo pasitikrinti savo finansinio raštingumo žinias, diskutuoti, gauti patarimų.
Sėkmės visiems gilinant finansinio raštingumo įgūdžius!