1. | 8.00–8.35 val. |
2. | 8.55–9.30 val. |
3. | 9.50–10.25 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
4. | 10.55–11.30 val. |
5. | 12.00–12.35 val. |
1. | 8.00–8.45 val. |
2. | 8.55–9.40 val. |
3. | 9.50–10.35 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
4. | 10.55–11.40 val |
5. | 12.00–12.45 val. |
0. | 8.00–8.45 val. |
1. | 8.55–9.40 val. |
2. | 9.50–10.35 val. |
Pietų pertrauka 1-4 klasių mokiniams |
|
3. | 10.55–11.40 val. |
Pietų pertrauka 5-8 klasių mokiniams |
|
4. | 12.00–12.45 val. |
5. | 12.55–13.40 val. |
6. | 13.50–14.35 val. |
7. | 14.45–15.30 val. |
Konkurso tikslas ugdyti pradinukų supratimą apie artimiausią gamtinę aplinką ir skatinti palankų aplinkai elgesį bei kasdieninius įpročius. Mokiniai ėmėsi kūrybinio darbo.
Gamino augalų vazonėlius iš atliekų (antrinis panaudojimas). Dirbdami pažvelgė į atliekas ir daiktus dar kartą ir suteikti jiems naują gyvenimą iš jų sukuriant vazonėlius augalams.
Konstruojant naudojo įvairią techniką ir medžiagas – tuščias skardines, medžiagų skiautes, juosteles ir kita. Prieš pateikiant darbus konkursui, surengė bibliotekoje parodą ir pakvietė progimnazijos bendruomenę pasigrožėti. Smagu kurkti tvaresnę aplinką kartu!