Tvarkaraščiai
Pamokų laikas
1. 8.00    –   8.45
2. 8.55    –   9.40
3. 9.50    –   10.35
4. 10.55  –   11.40
5. 12.00  –   12.45
6. 12.55  –   13.40
7. 13.50  –   14.35

Paskelbta: 2020-06-09
Peržiūros: 187
Kategorija: Renginiai

Projekto “Keliaujame po Europos šalis” metu šeštokai aplankė Didžiąją Britaniją, Ispaniją, Nyderlandus, Vokietiją, Graikiją, Prancūziją bei Lenkiją ir Švediją. Grupelėse, išsirinkę komandų kapitonus, mokiniai skirstėsi darbais: vieni ieškojo pasisveikinimo atitinkamos šalies kalba, kiti – fiksavo faktus, lankytinas vietas, domėjosi maistu, o dar kiti – ieškojo įdomybių, susijusių su konkrečia šalimi. Bendradarbiavimas ir prisiimta atsakomybė padėjo įveikti visus nesklandumus – visos numatytos šalys buvo sklandžiai pristatytos ir kiekvienas turėjo galimybę virtualiai pakeliauti po įvairias Europos šalis.

8a, 5a, 5b, 7a , 7b klasės sėkmingai jungėsi į veiklas, skirstėsi į grupes, ieškojo informacijos, piešė, komponavo, improvizavo ir pagaliau pabaigoje pristatė savo projektus.Buvo aplankytos tokios šalys kaip Lietuva, Rusija, Šveicarija, Graikija, Airija, Austrija, Turkija, Olandija, Slovėnija.Pristatyti žemėlapiai, sostinės, vėliavos, herbai, tautiniai drabužiai, pasisveikinimai ir patiekalai.

8b klasė vyko į virtualią kelionę „Prie Baltijos jūros“. Aštuntokai internete ieškojo informacijos apie pasirinktą šalį/miestą. Pagal pateiktą planą-rekomendaciją porose/individualiai parengė skaidres apie Estiją, Latviją, Lietuvą, Lenkiją, Peterburgą. Mokiniai išradingai, įdomiai pristatė pasirinktos šalies, miesto žemėlapį, vėliavą, herbą, tautinius rūbus, nacionalinius patiekalus, lankytinas vietas.

PROJEKTINĖS VEIKLOS
06-09 (antradienis)
UŽSIENIO KALBŲ DIENA

PROJEKTAS „KELIAUJAME PO EUROPOS ŠALIS“

7b klasės mokiniai kartu su vokiečių k. mokytoja Dainora Raudienė „keliavo“ po Vokietiją. Pasidalinę į grupeles po kelis mokinius, septintokai ieškojo informacijos tokiomis temomis: „Kas ta Vokietija?“, „Ką būtų įdomu ir verta aplankyti Vokietijoje?“, „Įdomiausi Vokietijos muziejai“, „Ką labiausiai mėgsta valgyti vokiečiai?“, „Girdėta negirdėta Vokietijos muzika“, „Kviečia sostinė Berlynas“. Paskui kiekviena grupelė Teams VMA pristatė savo surinktas įdomybes kitiems. Kiekvieną pristatymą bendraklasiai vertino, parašydami du pagyrimus ir vieną pastabėlę. Pristatymai buvo gana skirtingi, tačiau viena nekelia abejonių – mokiniai tikrai praplėtė savo akiratį ir pagilino kompetencijas, kaip rinkti informaciją ir ją pristatyti.

Užsienio kalbų mokytojos