2019-12-12 129

Šiandien mūsų integruotos pamokos uždavinys buvo išmokti programuoti Mind Designer robotukus taip, kad jie keliautų prie teisingo atsakymo numatytu keliu. Apie programavimą jau buvome girdėję iš klasės draugų Viltės ir Kajaus, kurie lanko programavimo būrelį, tad norėjosi pabandyti programuoti patiems. Kas yra robotas? Ką reiškia programuoti? Kur pirmiausia programuojame? Ar keptuvė yra robotas? Kodėl būtina seka? Šiuos ir kitus klausimus uždavė mokytojos Klaudija Pelanytė ir Elena Oldenburg. Diskutavome, atidžiai klausėme nurodymų, pasiskirstėme vaidmenimis ir porose atlikome įvairaus sudėtingumo užduotis. Smalsiai stebėjome judančius robotukus iš taško A į tašką B ir vertinome savo programavimo rezultatus. Pasibaigus pamokėlėms, Klaudija aprodė „RoboLabas“ centrą. Susidomėję stebėjome lazerinių robotų darbą, įvairius spausdintuvus, šventiškai papuoštas erdves. Smagu, kai pamokos vyksta kitaip ir kitur.

Patyčių dėžutė

Tvarkaraščiai

Pamokų laikas

1. 8.00    –   8.45
2. 8.55    –   9.40
3. 9.50    –   10.35
4. 10.55  –   11.40
5. 12.00  –   12.45
6. 12.55  –   13.40
7. 13.50  –   14.35

Virtuali kelionė

Mokytojų svetainės