Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2019-10-31
Peržiūros: 897
Kategorija: Renginiai

3a klasės mokiniai, kartu su mokytoja ir tėveliais, dalyvavo respublikiniame projekte „Olimpinis mėnuo“. Projektas startavo rugsėjo 30 d. Pirmą projekto savaitę susipažinome su Ąžuolu Galinguoju, diskutavome apie fizinio aktyvumo naudą, svarbą, apie džiaugsmą ir teigiamas emocijas, kurias sukelia judėjimas. Kiekvieną rytą, prieš pamokas, atlikome Ąžuolo mankštą, pamokų metu – judriąsias pertraukėles, linksmus žaidimus, įdomiąsias užduotis. Antrą savaitę klasėje apsilankė Amis Kilniaširdis , kuris papasakojo apie sveikos mitybos naudą, svarbą, apie nesveikos mitybos pasekmes. Nepamiršome tęsti ir fizinio aktyvumo temos – toliau kasdien atlikome labiausiai patikusias užduotis ir pratimus.

Spalio 14 d. susitikome su heroje Una Superbičiule ir išsiaiškinome, kas yra gerovė, kokią įtaką ji turi vaikų sveikatai. Vaikai buvo skatinami kalbėti apie jausmus ir išgyvenimus, stebėti savo savijautą ir elgesį, daugiau dėmesio skirti bendravimui, judėjimui. Fizinio ugdymo pamoką, kuri sukėlė daug džiugių, teigiamų emocijų, vedė Kajaus mama Kristina. Ketvirtoji projekto savaitė prasidėjo pažintimi su heroje Luka Kibirkštimi, kuri papasakojo vaikams apie rekomenduojamą laiką, skirtą ekranams, žalą, kurią daro ekranai jų sveikatai ir savijautai. Sutarėme, kad mobilieji telefonai pamokų metu bus išjungti ir sudėti į dėžutę, kad rečiau ir trumpiau žiūrėsime televizijos laidas, o pamokas ruošime ramioje, tylioje aplinkoje. Projektas pristatytas ir klasės tėveliams, kurie pagal savo galimybes įsitraukė į jį, atliko užduotis, susipažino su pateikta medžiaga. Viso projekto metu klasėje buvo gausu įvairių vaisių, daržovių, riešutų ir kitų sveiko maisto skanėstų, kuriuos dovanojo tėveliai. Dalyvaudami projekte ne tik įgijome naujų žinių apie judėjimo svarbą, sveiką gyvenseną, savijautą bet ir patyrėme aibę teigiamų emocijų, tapome draugiškesni, atidesni vieni kitiems. Kartu mes – jėga!