Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Paskelbta: 2019-09-12
Peržiūros: 743
Kategorija: Veiklos

Vykdydami ir papildydami pilotinio projekto finansiniam raštingumui stiprinti „Mano bendruomenė“ idėjas progimnazijos 2a ir 3b klasės mokiniai aplankė Pinigų ir Žaislų muziejus.

Daug finansinio raštingumo žinių įgijome apžvalginėje ekskursijoje-edukacinėje pamokoje „Iš kur atsirado pinigai?“. Žaismingai ir linksmai gidė papasakojo, kas yra pinigai, iš kur jie atsirado, kokie pinigai buvo senovėje, sužinojo pinigų istoriją nuo tada, kai jie buvo prekės iki šiuolaikinių mokėjimo priemonių. Mokiniai ne tik klausėsi linksmų istorijų apie pinigus, bet ir patys dalyvavo procese, knygų skirtukuose nusikalė savo pinigėlius, pasisvėrė ir sužinojo, kiek jie būtų verti, jei būtų pagaminti iš tikro aukso. Pamatė unikalių eksponatų: piramidę iš centų įrašytą į Gineso rekordų knygą.

Žaislų muziejuje dalyvavome edukaciniame užsiėmime „Seniausieji Lietuvos žaislai“. Įdomu buvo žaisti ir tyrinėti žaislus, pagamintus pagal archeologinius radinius. Sužinojome, su kuo žaidė viduramžiais, iš ko darė, kodėl tokius žaislus darė. Žaidžiant galima mokytis pačių įvairiausių dalykų, netgi spręsti testus, o tuoj pat pasitikrinus juos, sužinoti teisingus atsakymus. Nusprendėme, kad ir patys galime pasigaminti žaislų, su kuriais vaikai žaidė senovėje, taip galėsime sutaupyti nemažai pinigų, kuriuos išleidžiame parduotuvėse, norėdami įsigyti žaislų. Žaisti labai įdomu ne tik su šiuolaikiniais, bet ir su senoviniais žaislais!

Grįžome praturtėję žiniomis bei pilni įspūdžių ir teigiamų emocijų!

Pilotinio projekto „Finansiniam raštingumui stiprinti“ rengimo komandos narės, mokytojos Nijolė Misevičienė ir Danguolė Kviliūnienė