Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Pilotinio projekto finansiniam raštingumui siprinti atrinktų mokyklų komandų parengimo seminaras „Mano bendruomenė“

Paskelbta: 2019-08-28
Peržiūros: 787
Kategorija: Renginiai

Pradinių klasių mokytojos rugpjūčio 27 dieną Vilniuje dalyvavo pilotinio projekto finansiniam raštingumui stiprinti atrinktų mokyklų komandų parengimo seminare „Mano bendruomenė“. „Naujas, šiuolaikiškas turinys, kuris apjungia finansinio raštingumo, profesinio rengimo ir technologijų sritis, šiemet pasieks pradinių klasių mokinius ir tikimės, kad padės supažindinti juos su supančia aplinka, pinigais, profesijomis ir tai mokytojai darys įdarbinami šiuolaikines technologijas. Pradinių klasių mokytojų kasdienybė šiemet prasidės su nauju įkvėpimu“ - sako Jūratė Raudoniūtė, JA komandos narė.

Seminaro tikslas – plėtoti pradinių klasių mokytojų finansinio raštingumo ir verslumo dalykines ir didaktines kompetencijas, kurios leistų programą pabaigusiems mokytojams dirbti su finansinio raštingumo stiprinimo programa „Mano bendruomenė“. Seminarą organizavo Švietimo, Mokslo ir Sporto ministerija, VŠĮ „Lietuvos Junior Achievement“ komanda. Seminarą vedė VŠĮ "Lietuvos Junior Achievement" projektų vadovė Jūratė Raudoniūtė, lektorės Vilniaus „Laisvės“ gimnazijos direktorė Jūratė Lutinskaitė-Kalibatienė ir VGTU inžinerijos licėjaus pradinių klasių mokytoja ekspertė Rūta Filončikienė. Lektorės pristatė 5 finansinio raštingumo pamokas: pirmoji pamoka „Bendruomenės nariai dirba kartu“, antroji pamoka „Keksiukų kepyklėlėje“, trečioji pamoka „Darbas įmonėse ir valstybės institucijose“, ketvirtoji pamoka „Balsuokime“, penktoji pamoka „Pinigų judėjimas bendruomenėje“.

Seminaro dalyviai tapo verslininkais ir įmonių vadovais, įmonių darbuotojais, įvairių profesijų atstovais, mokiniais. Kūrė ir projektavo savo miestą, kad bendruomenei būtų gera gyventi, dalyvavo referendume „Kad visiems mokykloje būtų gera“, žaidė žaidimus., Mokytojos susipažino su finansinio raštingumo ugdymo pradiniame ugdyme ir integravimo galimybėmis, inovatyviomis ugdymo priemonėmis integruojant finansinio raštingumo stiprinimo programą, inovatyviais ugdymo metodais integruojant finansinio raštingumo stiprinimo programą „Mano bendruomenė“, mokininių finansinio raštingumo stiprinimo programos įgyvendinimu ir mokinių pasiekimų vertinimu.


Pasiruošimas naujiems mokslo metams kupinas veiksmo!


Progimnazijos pradinių klasių mokytojos, projekto finansiniam raštingumui stiprinti komandos narės Nijolė Misevičienė, Danguolė Kviliūnienė, Vidutė Želvienė, Laima Norvaišaitė