Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

Progimnazija atrinkta pradinio ugdymo programą vykdančių mokyklų projekto „Finansiniam raštingumui stiprinti“ PILOTINE MOKYKLA

Paskelbta: 2019-05-16
Peržiūros: 1591
Kategorija: Renginiai

Progimnazija atrinkta pradinio ugdymo programą vykdančių mokyklų projekto „Finansiniam raštingumui stiprinti “ PILOTINE MOKYKLA

Progimnazijos bendruomenė dalyvavo pradinio ugdymo programą vykdančių mokyklų projekto „Finansiniam raštingumui stiprinti“ pilotinių mokyklų atrankoje. Projekto rengimo komanda, kurią sudarė progimnazijos direktorė Vilma Petrulevičienė, pavaduotoja ugdymui Ligita Urbelienė, pradinių klasių mokytojos Nijolė Misevičienė, Danguolė Kviliūnienė, Vidutė Želvienė, Laima Norvaišaitė, išsamiai ir motyvuotai išsakė savo norą dalyvauti projekte, stiprinant progimnazijos pradinukų finansinio raštingumo kompetenciją, kasdieninį darbą ir pastangas inovatyviai organizuoti ugdymo procesą, norą savo mokiniams suteikti šiuolaikiniam gyvenimui reikiamų kompetencijų.

Pilotinio projekto atranka pasižymėjo dideliu mokyklų aktyvumu, atrankoje dalyvavo net 64 mokyklos iš visos Lietuvos.

Kodėl mokykla nusprendė dalyvauti projekte?

pelė
Įžvelgėme dideles finansinio raštingumo spragas. Finansinis raštingumas yra būtinas norint saugiai ir patogiai jaustis kasdieniniame gyvenime, tai neatskiriama šiuolaikinio gyvenimo ir ateities dalis bei įprotis, gebėjimas prisitaikyti prie šiandieninių pokyčių. Jau pradinių klasių mokiniai turi gebėti priimti individualius finansinius sprendimus. Daug pagalbos šviečiant vaikus finansinio raštingumo srityje tėvai taip pat tikisi iš mokyklos. Dalyvaudami pilotiniame projekte finansiniam raštingumui stiprinti tikimės gauti apčiuopamą vertę, aktualios šviečiamosios informacijos, metodinių rekomendacijų, šiuolaikiškų edukacinių priemonių, virtualių žaidimų ir galimybių, tikimės išmokti ir bendruomenę išmokyti naudotis įvairiais finansiniais instrumentais. Norime kelti savo kvalifikaciją, susietą su verslumo, inovatyvumo, finansinio kūrybiškumo ugdymu, susipažinti su naujausiomis skaitmeninio pasaulio teikiamomis galimybėmis, interaktyviais išmaniaisiais ekranais. Įgytas žinias perteiksime ne tik mokiniams, bet ir tėvams progimnazijos Saviugdos klubo užsiėmimų metu. Turėdami galimybę bendradarbiauti su bankais ir finansininkais, rengiančiais finansinio švietimo programas, turėsime didesnes galimybes formuoti praktinius įgūdžius, kurie vėliau padės tvarkant biudžetą, imant paskolą, draudžiantis ir kitais realiais gyvenimo atvejais. Turėdami pakankamai žinių ir partnerių, bandysime rengti finansinio raštingumo stovyklas, finansinę laboratoriją, edukacinę erdvę, edukacinius renginius, leisti verslumo knygeles, skirtas vaikams.

Dalyvavimas projekte: galimybė pasitikrinti ir įvertinti turimas žinias, priimti šiuolaikiškus sprendimus.

Projekto rengimo komanda:
progimnazijos direktorė Vilma Petrulevičienė, pavaduotoja ugdymui Ligita Urbelienė, pradinių klasių mokytojos Nijolė Misevičienė, Danguolė Kviliūnienė, Vidutė Želvienė, Laima Norvaišaitė