Tvarkaraščiai 2023-2024 m. m.
PAMOKŲ LAIKAS
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.35 20
2 8.55 9.30 20
3 9.50 10.25 30
4 10.55 11.30 30
5 12.00 12.35 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 -
Pamokos Pradžia (val.) Pabaiga (val.) Pertraukos trukmė (min)
1 8.00 8.45 10
2 8.55 9.40 10
3 9.50 10.35 20
4 10.55 11.40 20
5 12.00 12.45 10
6 12.55 13.40 10
7 13.50 14.35 -

„Pozityvios tėvystės mokymai“ baigėsi, bet susitikimai tęsiasi

Paskelbta: 2019-01-22
Peržiūros: 983
Kategorija: Renginiai

Nuo lapkričio mėnesio įgyvendinant projektą „STEP atsakingos ir pozityvios tėvystės įgūdžių ugdymo grupės Lietuvoje“ progimnazijoje prasidėjo „Pozityvios tėvystės mokymai“ tėvams, auginantiems 6-12 metų vaikus. Mokymus sudarė 10 susitikimų po 2-2,5 val. vieną kartą per savaitę.

STEP mokymų programa tėvams siūlė daug platesnį pozityvų požiūrį į vaiko auklėjimą ir padėjo atrasti efektyvesnių bendravimo, bendradarbiavimo, klausymo, kalbėjimo bei vaikų drausminimo būdų.

Dalyvaudami grupės veikloje, tėvai dalijosi savo patirtimi ir mokėsi vieni iš kitų, skaitė STEP TĖVŲ KNYGĄ, ieškojo naujų idėjų, kaip spręsti problemas, dalijosi įspūdžiais ir asmenine patirtimi šiomis temomis: „Pamokslavimas“, „Dėmesio atkreipimas, priekaištavimas“, „Pyktis“, „Perspėjimas, grasinimas“, „Gėdinimas, privilegijų atėmimas, apribojimas, bausmės skyrimas“ ir kitomis. Mokymų dalyviai įgijo pozityvaus bendravimo įgūdžių „Abipusės pagarbos puoselėjimas“, „Meilės rodymas“, „Linksmas laiko leidimas drauge“, „Malonus ir tvirtas požiūris“, „Pastovumas, padrąsinimas, vaiko pasitikėjimo savimi stiprinimas“, „Vaiko drąsinimas priimti savarankiškus sprendimus“, „Netinkamo elgesio atpažinimas“, „Natūralių, loginių pasekmių naudojimas“, „Leidimas rinktis, alternatyvų paieška“, „Šeimos susirinkimas“ ir kt.

STEP mokymų efektyvumą lėmė idėjų perkėlimas į praktiką. Apsisprendę lankyti šią grupę, turėjo išmokti planuoti laiką ne tik susitikimams, bet ir namų darbams bei savo elgesio keitimo santykiuose su vaikais eksperimentams.

Nuoširdžiai dėkojame Individualiosios psichologijos konsultantei, progimnazijos STEP grupės vadovei Almai Pupštienei. Džiugu, kad keliami iššūkiai ir naujai atrastas požiūris bei tinkami auklėjimo metodai padėjo kurti mokymų dalyvių artimą ir glaudų ryšį ne tik su vaiku, bet ir tarpusavyje. Mokymai baigėsi, bet dalyvių susitikimai tęsiasi. Mokymų vadovė Alma, mielai sutiko konsultuoti ir toliau, sekantis susitikimas įvyks kovo mėn. 4 dieną.

Progimnazijos Saviugdos klubo vadovės Vaida Imbrasienė ir Danguolė Kviliūnienė