Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.35 | 20 |
2 | 8.55 | 9.30 | 20 |
3 | 9.50 | 10.25 | 30 |
4 | 10.55 | 11.30 | 30 |
5 | 12.00 | 12.35 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | - |
Pamokos | Pradžia (val.) | Pabaiga (val.) | Pertraukos trukmė (min) |
---|---|---|---|
1 | 8.00 | 8.45 | 10 |
2 | 8.55 | 9.40 | 10 |
3 | 9.50 | 10.35 | 20 |
4 | 10.55 | 11.40 | 20 |
5 | 12.00 | 12.45 | 10 |
6 | 12.55 | 13.40 | 10 |
7 | 13.50 | 14.35 | - |
Pirmųjų klasių mokytojų ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų bendravimas ir bendradarbiavimas - tai vaiko saugumas, ugdymo proceso perimamumas, nuoseklumas. Glaudus ryšys tarp pedagogų padeda pirmokui lengviau įveikti adaptacijos mokykloje sunkumus, auklėtojai suteikia pasitikėjimo savo kompetencija, pasirinktais ugdymo metodais ir priemonėmis, o pirmoko mokytojai atsiranda galimybė geriau pažinti savo mokinius, tikslingai planuoti ugdymo(si) procesą.
Spalio 30 d. progimnazijoje vyko pradinių klasių mokytojų ir priešmokyklinio ugdymo pedagogių susitikimas. Jame dalyvavo ir progimnazijos direktorė V. Petrulevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Urbelienė, socialinė pedagogė V. Imbrasienė. Prie kavos puodelio buvo pasidalinta patirtimi, pedagoginiais džiaugsmais bei rūpesčiais.
Tikime, kad dalijimasis patirtimi, bendradarbiavimas nenutrūks ir ateityje.